FAQ Qtek-HTC

FAQ Qtek-HTC


Qtek - HTC service

Service
Voor support aan Qtek en HTC toestellen kunt U terecht op de website www.smart-phones.be. Ook kunt U telefonisch contact opnemen met de supportafdeling: 02/4040616. De toestellen van HTC/Qtek worden geleverd met een garantie van 24 maanden, inclusief een collect&return service georganiseerd door de importeur van deze toestellen. Op eenvoudige vraag deelt Netintro U het service nummer voor deze reparatieservice mede.

Kun je ook bij Netintro terecht voor service m.b.t. Qtek of HTC toestellen?
Al onze klanten kunnen natuurlijk in geval er een probleem is met het bij Netintro gekochte toesel, bij ons terecht. Voor software updates en vragen kunt U ook terecht op de website van de importeur: www.smart-phones.be. Helaas is het zo dat toestellen die niet via de importeur zijn aangekocht, niet ondersteund worden. Dit is dan ook de reden dat wij alleen officieel in Belgie geimporteerde toestellen leveren. Daarom raden wij U ook aan ingeval U problemen heeft met een toestel die niet bij ons gekocht is, contact op te nemen met de leverancier van uw toestel.

Mijn toestel is defect, hoe lang duurt de reparatie?
U moet op ca. 2-3 weken rekenen. Wij proberen dit natuurlijk zo kort mogelijk te houden. Klanten van ons krijgen indien nodig een vervang GSM tijdens de reparatieperiode.

HTC Touch Pro, Touch Pro II

Is de HTC Touch Pro of Touch Pro II leverbaar met AZERTY toestenbord en Nederlanstalige of Engelstalige Windows Mobile?
Nee. Een AZERTY toestenbord is alleen leverbaar met een Franstalige Windows Mobile OS. Als U een Engelstalige of Nederlandstalig toestel wenst, zal deze altijd met een QWERTY toestenbord uitgerust zijn. Er zijn websites die melden dat U de ROM kunt flashen naar een andere taal. Dit is mogelijk, echter hiermee vervalt de garantie van het toestel.