Service

Service


Service staat bij ons hoog in het vaandel. Daarom verkopen wij alleen officieel voor de Belgische markt geimporteerde apparatuur. Hierdoor bent U gewaarborgd van de garantie en de service door de officiele importeur voor Belgie en Luxemburg.

GSM vervangservice
Uw GSM is defect, gestolen of verloren. Indien U uw toestel bij ons besteld heeft, krijgt U tijdens de raparatieperiode van ons een gratis vervangtoestel tot uw beschikking. En is het toestel van uw keuze niet op voorraad, dan mag U na bestelling van uw toestel tot de levering van een vervangtoestel gebruik maken. Zo blijft U bereikbaar! Het vervangtoestel kan na afspraak afgehaald worden bij ons.

Indien u problemen heeft met uw Snooper Truckmate of Ventura navigatie/GPS toestel, verzoeken wij u ons een mail te zenden met vermelding van het toestel type, het serienummer, aankoopdatum en ene uitgebreide beschrijving van het probleem, waar bij ook beschreven wordt wat er vooraf gegaan is. 

Wij zullen dan in eerste instantie proberen het probleem samen met u op te lossen. Indien dit niet lukt, ontvangt u van ons instructies om het toestel te laten repareren. 

Garantie voorwaarden
Voor de garantie voorwaarden verwijzen wij u naar de voorwaarden zoals opgenomen in de gebruikers handleiding. Snooper behoudt het recht voor om kosten in rekening te brengen als een geretourneerd product in overeenstemming met de in de gebruikers handleiding opgenomen voorwaarden niet onder de garantie blijkt te vallen.

Veel voorkomende vragen
Kijk ook naar de pagina's over vragen omtrent: Flitspaal - Accu - Updaten


Sonim Technologies is de leverancier van ’s werelds meest robuuste, waterdichte mobiele telefoons, speciaal ontworpen voor mensen die werkzaam zijn in gevaarlijke, en veeleisende omgevingen. Mocht er onverhoopt toch iets misgaan, de Sonim toestellen worden ondersteund met een drie-jarige, uitgebreide garantie, die niet alleen productieschade dekt, maar tevens schade door ongelukken.

Garantie voorwaarden
Voor de garantie voorwaarden verwijzen wij u naar de voorwaarden zoals opgenomen in de gebruikers handleiding. Sonim behoudt zich het recht voor om kosten in rekening te brengen als een geretourneerd product in overeenstemming met de in de gebruikers handleiding opgenomen voorwaarden niet onder de garantie blijkt te vallen.

Reparatie van de handset:
Meld het defect aan Sonim via support@sonimtech.com (in het Engels). Vermeld duidelijk de klacht, type toestel en het imei-nummer in deze e-mail. U wordt dan door een medewerker van Sonim verder geholpen.  

TomTom
Indien U tijdens de garantieperiode een probleem heeft met uw TomTom toestel, dan kunt U contact opnemen met TomTom via de website www.tomtom.com. Via SERVICE kunt U nadat U aangemeld bent, proberen het probleem op te lossen door een zoekopdracht in te geven. Indien uw probleem niet opgelost is, kunt U uw probleem voorleggen aan TomTom. Normaal wordt uw mail binnen 2 werkdagen beantwoord. In geval uw toestel gerepareerd dient te worden, wordt er een serviceprocedure opgestart. Uw toestel wordt dan afgehaald en binnen 10 dagen gerepareerd terug gezonden. 
Natuurlijk mag U indien U het toestel via ons aangekocht heeft, ons altijd contacteren.
Qtek - HTC service
Voor support aan Qtek en HTC toestellen kunt U terecht op de website http://www.htc.com/nl/support.aspx. Ook kunt U telefonisch contact opnemen met de klantenservice: 02/4040616. De toestellen van HTC worden geleverd met een garantie van 24 maanden, inclusief een collect&return service. Ingeval van een defect kunt U uw probleem registreren via de reparatieservice van HTC op de website www.eurotwice.be.  U krijgt dan de nodige instructies en het toestel wordt dan bij U afgehaald en gertourneerd.